Колонки для АЗС: інновації
Щороку приносить все більше інновацій у різні галузі світу, вони не оминули стороною навіть АЗС, які згодом стають зручнішими для людей і простішими для освоєння. Основою автозаправних станцій завжди були паливороздавальні колонки (ТРК).
Згодом колонки для АЗС також стали сучаснішими, більшу частину нововведень привнесли модифікації ТРК. Підібрати якісні стовпчики роздачі палива для АЗС без додаткових проблем сьогодні можна в компанії «Служба сервісу АЗС».
Перше, що впливає на думку клієнта про всю автозаправну станцію – зовнішній вигляд колонок роздачі палива. Електронне табло для рахунку палива та глянсовий корпус із металу з додаванням кольору компанії вже досить давно стали обличчям компанії та їхнього ставлення до клієнтів.
ТРК необхідна для того, щоб подавати паливо із резервуарів, розташованих під землею, прямо до автомобіля. Здається, що залити бензин у бак – просте завдання, але насправді ТРК – це досить складно побудований механізм, який дуже важливий для всієї АЗС.
Структура роботи колонок для роздачі палива
Таємниця автоматичного припинення подачі палива на повний бак.
Багато власників автомобілів цікавиться питанням: як саме працює автоматичне припинення подачі палива в бензобак? Незважаючи на складність механізму роботи ТРК, відповідь на це питання досить проста. Кран роздачі палива оснащений спеціальним каналом, яким з бака виходить зайве повітря назовні.
Як тільки паливо в баку добирається до цього каналу, відповідно повітря перестає виходити і клапан, розташований в каналі, відокремлюється, припиняючи подачу палива в заповнений бак.
Кран роздачі, або пістолет, є тією єдиною частиною всієї системи, яка доступна погляду клієнта. Всі складні процеси, що залишилися при наповненні бака автомобіля, приховані за глянсовою оболонкою паливороздавальної колонки. Під землею на кожній АЗС розташовані резервуари з паливом, з яких перекачується за допомогою насоса в бак автолюбителя.
Сам насос може розташовуватись як у підземному резервуарі з паливом, так і в самій ТРК. Він починає роботу завдяки електродвигуну. Клапан, необхідний для всмоктування палива, розташований на відстані від 12 до 20 сантиметрів від дна резервуара.
Під час руху до своєї кінцевої точки – бензобака автомобіля – паливо проходить фільтрацію двічі. Перший фільтр необхідний, щоб затримати всі дрібні частинки, які можуть зашкодити бензобак клієнта. Призначення другого фільтра – відокремити газоподібні речовини від рідини, щоб запобігти попаданню в бак бульбашок повітря.
Всередині резервуару також розташовується клапан, але він необхідний для того, щоб затримати паливо від потрапляння палива назад у резервуар. Якби такого клапана не було, паливо потрібно було б кілька разів закачувати назад, у бак проходило б повітря, а також у кілька разів швидше виходили з ладу фільтри. Під час заправки швидкість на початку і в кінці наповнення бака сповільнюється, також завдяки електромагнітному клапану.
Щоб виміряти кількість палива, закачуваного в бензобак автомобіля, ТРК оснащуються спеціальними вимірниками обсягу. Вони також передають інформацію про кількість літрів палива на табло, де крім цієї кількості вказується також вартість і сума оплати за заправку. Якщо колонка призначена для простого подачі палива, табло показує лише кількість літрів.
Класична модель колонки для роздачі палива керується спеціальним дистанційним пультом. Інструкція передбачає щоразу запитувати у клієнта номер колонки, незважаючи на те, що на АЗС встановлено систему, яка показує колонку, де вже знято пістолет. Оператори деяких АЗС можуть мати у своєму розпорядженні монітор, з якого можна спостерігати за всією територією станції.