Розвиток мережі АЗС

РЕМОНТ АЗС - капітальний чи частковий

Простори нашої країни всеює мережу доріг, від великих багатосмугових автобанів до безлічі ґрунтових доріг.

Існують кілька проблем транспортної мережі, і не найостаннішою серед них виступає забезпечення паливом та продуктами переробки нафти – машин з’являється з кожним роком дедалі більше.

Виробляти обладнання нафтобаз можна виходячи з 2 підходів – за особливим або стандартним проектом.

В обох підходах існують і переваги та недоліки.

Зведення АЗС чи нафтобази відповідно до стандартного проекту має чимало плюсів:

  • Зменшення тривалості та вартості розробки.
  • Застосування типових моделей формує у споживачів довіру до фірми – за рахунок збільшення впізнаваності автозаправних станцій;
  • Точний план витрат.
  • Скорочення тривалості остаточного монтажу за рахунок застосування стандартного порядку роботи;
  • Спрощується експлуатація автозаправної станції – типові проекти зазвичай відомі працівникам ремонтних організацій. Це прискорює процес ремонту.

У даного варіанту є також і мінуси – скажімо, мінімум самовираження вигляду компанії; безликі та стандартні заправки часто не привертають належної уваги.

Типові проекти та ремонт АЗС просто незамінні, коли потрібний швидкий монтаж АЗС – а як правило ключовою метою нафтотрейдерної компанії є збільшення кількості продажів; це досягається стрімким зростанням числа кінцевих заправок.

До того ж, зустрічаються інциденти, коли стандартні проекти заправок банально не підходять – незвичайне місцезнаходження заправки чи нафтопереробної бази через специфіку ґрунту чи ландшафту.

Персональне замовлення позбавлене таких недоліків – проектуючи АЗС з нуля, реально виконати будь-які, навіть непослідовні, умови клієнта.

Через війну створюється відомий імідж організації, який виділяє їх у середовищі стандартних АЗС і нафтопереробних баз.

Недоліки також знаходяться на поверхні – перш за все це ціна робіт, а ще й датчики до вибухових концентрацій.

Схожі записи