Ремонт АЗС

У наші дні конкуренція на ринку АЗС досягла величезного напруження. Здобути перемогу в боротьбі за клієнта можна, лише підтримуючи високий рівень обслуговування. Водночас велике навантаження на автоматику та обладнання створює потребу в регулярному ремонті АЗС.

  • Зачистка паливних резервуарів – резервуари на АЗС у разі активного зберігання в них палива потрібно зачищати не менше 1 разу на 2 роки. Резервуар потребує зачистки та при заміні сорту палива, яке в нього заливається, так як на його дні неминуче накопичується осад у вигляді суміші нафтопродуктів із брудом, іржею, водою та присадками.
  • Технічне обслуговування ТРК. Колонки потребують планового обслуговування, що складається з таких складових:
  1. перевірка стану герметичності гідравлічної системи;
  2. перевірка ступеня натягу ременя;
  3. перевірка робочого стану заземлюючих пристроїв;
  4. перевірка працездатності всіх механізмів ТРК та ступеня надійності їх кріплення;
  5. тестування витрати та її можливої похибки.

ПП “Дельта-Трейд” проведе оперативний ремонт АЗС у разі виявлення несправності на будь-якому етапі перевірки.

  • Захист внутрішньої поверхні резервуарів від корозії – паливні резервуари в процесі їхньої активної експлуатації схильні до корозії, причому як з внутрішньої, так і зовнішньої сторони. Це досить трудомісткі роботи, пов’язані з підготовчими заходами щодо нанесення захисного шару, та роботи з фарбування поверхонь. Для такого виду ремонту АЗС слід використовувати маслобензостійкі матеріали, які дозволять максимально продовжити термін служби резервуарів.
  • Заміна обладнання АЗС – у процесі активної роботи будь-яке обладнання схильне до зношування, у тому числі й обладнання для АЗС. В основному, знос у механізмів виявляється у збільшенні розмірів зазорів між деталями механізмів, що сполучаються: чим більше такі зазори, тим більша ймовірність виходу техніки з ладу. Виконуючи ремонт АЗС, найбільшу увагу необхідно звертати саме на корекцію зношування обладнання. Крім того, ремонт АЗС найчастіше передбачає заміну зношеного чи застарілого обладнання на нове. Механічні пошкодження обладнання – теж не рідкість. Тому технічне обслуговування обладнання АЗС та його ремонт слід проводити регулярно.
  • Градуювання паливних резервуарів – фактично, без наявності градуювальних таблиць, дуже важко здійснювати контроль кількості привезеного та реалізованого палива: бувають випадки, коли кількість палива, що привозиться за документами та фактично заливається в резервуар, не збігаються.

Схожі записи