Ринок «Устаткування для АЗС»
З 2002 року обладнання для АЗС на ринку окреслило стійку тенденцію оновлення старого парку ТРК за рахунок нових сучасних моделей усіх світових виробників. Ця тенденція була обумовлена загальною ситуацією в економіці та на ринку продажу світлих нафтопродуктів зокрема. Паливороздавальні колонки
До цього часу виявилися і сформувалися основні оператори на роздрібному ринку світлих нафтопродуктів, готові інвестувати у розвиток своїх мереж АЗС, ринок почав набувати рис олігополії.
По суті в 2004 році «погоду» на ринку продажу світлих нафтопродуктів робили такі компанії як Авіас, Альфа-Нафта, Галнегфтегаз, Контініум (WOG), ТНК, Лукоїл, Татнафта, Укртатнафта, важлива частка реалізації у східному регіоні України припадає на Гефест, , Логрус. У 2004 році НАК Нафтогаз зробив амбітну спробу вийти і стати лідером на роздрібному ринку нафтопродуктів. Наскільки ця спроба була успішною – судити читачам, а судитимуть вони насамперед у своїх регіонах. Більш успішною порівняно з НАК Нафтогаз була Татнафта, їй вдалося реалізувати свої плани, і ми думаємо, читач відзначив зростання нових АЗС під брендом «Татнафта».
Незважаючи на результати 2004 року, всі ці компанії продовжують посилювати свої позиції у рідних для них регіонах та намагаються стати лідером серед своїх конкурентів на ринку України загалом.
Спільним для цих компаній залишається одне: вони будують та реконструюють АЗС, встановлюють на своїх станціях нове сучасне дороге обладнання, прагнуть підвищення ефективності роботи своїх станцій.
Однією з актуальних проблем при використанні дорогого обладнання на сучасних АЗС є збереження ТРК від механічних пошкоджень. Паливороздавальні колонки можуть зазнати зриву у разі якщо паливороздавальний кран забутий у баку автомобіля. Ефективним вирішенням цієї проблеми є використання розривних запобіжних клапанів/муфт.