ПаливоРоздавальна Колонка

ПаливоРоздавальна Колонка

ПРК – ПаливоРоздавальна Колонка (бензораздаточна колонка), використовується для постачання паливом або маслом транспортних засобів.

ПРК встановлюється на автозаправних станціях та інших станціях постачання паливом (АГЗС, АГНКС та інших).

За способом розміщення паливороздавальні колонки поділяються на стаціонарні (які зазвичай закріплюються на забетонованому майданчику заправного острівця), і переносні (мобільні). До ТРК також відносяться маслороздавальні та газонаповнювальні колонки, призначені для постачання транспортних засобів відповідно моторним маслом та стисненим або зрідженим газом.

Колонки можуть виробляти постачання монокомпонентним паливом, або утворювати паливну суміш.

Номінальна витрата палива в ПРК має одне із наступних значень: 25, 40, 50, 80, 100 або 160.

Існують одинарні (одностоєчні) та подвійні (двостічні) ПРК, які обслуговують відповідно один або два транспортні засоби одномоментно. Соверменные ТРК можуть включати такі технологічні особливості: можливість поєднання в одній ПРК різних роздавальних кранів різної продуктивності, подвійну систему фільтрації палива, відпуск палива за заданою кількістю літрів, на задану суму грошей або до повного бака автомобіля, інтеграцію з різними апаратно-програмними комплексами управління, юстування електронним способом за допомогою зміни зовнішнього керуючого пристрою юстирувального коефіцієнта, записаного в пам’ять контролера колонки, управління паливороздавальною колонкою з пульта дистанційного управління, високий захист інформації контролера від несанкціонованого доступу.

Усі автозаправні станції, які продають продукцію найбільших марок паливопереробних компаній, використовують для роботи сучасну техніку. Однією із складових такої техніки є паливороздавальні колонки (у повсякденному мовленні відомі як “бензоколонки”), головним завданням яких є дозування, відпуск різних видів рідкого палива та заправки дорожньої, сільськогосподарської, будівельної та різних видів техніки дизельним паливом, бензином або олією, у будь-яких температурних умовах (приблизно від -40 до +50°З відносною вологістю 30-100%).

Залежно від конструкцій, колонки можуть бути односторонніми (один вид палива та одне заправне місце) та двосторонніми (один вид палива та два заправні місця). Принцип роботи заснований на гідравлічній схемі (задається доза палива).

При знятті пістолета електродвигун повинен працювати автоматично. Під впливом тиску, створюваного спеціальним насосом, пальне з резервуара проходить через очисний фільтр і надходить моноблок насоса. Такий простий пристрій насоса забезпечує малошумну роботу та його велику надійність. Далі паливо потрапляє у вимірювач об’єму, а через роздатковий шланг та пістолет – у бак транспортного засобу.

Схожі записи