Вибір резервуару для зберігання палива

Вибір резервуару для зберігання палива

При плануванні успішного прибутку автозаправної станції потрібно враховувати безліч нюансів, як-от: вибір обладнання АЗС (колонки, резервуари), ремонт резервуарів, вибір оптимальної кількості ТРК та ін. Важливим моментом є вибір ємностей для зберігання нафтопродуктів – резервуарів.

Як правило, більшість власників АЗС зупиняють свій вибір на бензиновій АЗС, тож найкраще встановлювати підземні резервуари. Надземні резервуари мало підходять для бензинової АЗС, оскільки бензин швидко спалахує, а надземні резервуари не захищені від небезпечних ситуацій.

Далі потрібно визначити тип резервуара: одностінний або двостінний. Визначальним чинником вибору типу ємності є наявність населеного пункту. Для АЗС, розміщеної в населеному пункті, а не за його межами, слід обирати двостінні резервуари.

Можна ще вибрати одностінний резервуар із піддоном. У деяких випадках – це навіть вигідніший і міцніший варіант, оскільки при ударі техніки або великому навантаженні в резервувар легко проб’ються, як одна, так і дві стінки. А одностінний резервуар із піддоном може витримати удар.

Якщо Ви вибираєте двостінний резервуар, варто враховувати необхідність контролю цілісності простору між стінками. Цей простір можна заповнити або антифризом або інертним газом (азот). Це вимагає постійного контролю над рівнем антифризу чи рівнем тиску газу.

Якщо Ви використовуєте антифриз, варто розуміти, що антифриз може потрапити на дно ємності, що впливає на якість палива, що видається. Важливо помітити цей момент раніше, ніж АЗС видаватиме антифриз, а не бензин. Тому важливо стежити за рівнем антифризу.

Падіння рівня антифризу – це явна ознака, що настав час прочистити резервуар. Головне помітити це вчасно. Якщо початок падіння рівня був помічено, то шкала антифризу порожня.

У цьому випадку потрібно негайно зупинити подачу палива та перевірити ємність для зберігання палива (резервуар). Змішування палива з антифризом може становити немалу проблему, зупинку АЗС, необхідність відокремлення палива від антифризу, що займе кілька днів.

Не завадить наявність запасного резервуара, в який можна вилити суміш бензину та антифризу, а перший резервуар почистити, а потім поповнити новим паливом. Все це займе дорогоцінний час, забезпечить простий та відтік клієнтів. Отже, стежити за шкалою антифризу необхідно суворо, щоб не допускати таких ситуацій.

Використання азоту має переваги перед антифризом, правда азот витікає, порушуючи цілісність внутрішньої ємності. Це спричинить необхідність виклику фахівців визначення наявності палива в міжстінному просторі, розгерметизація, зачистку, потім знову запускання азоту і герметизацію.

Щоб не допустити такої проблеми, потрібно уважно стежити за шкалою тиску. Проте азот є кращим теплоносієм, ніж антифриз. Резервуар має найкращу теплоізоляцію і добре зберігає паливо взимку.

Таким чином, кожен тип резервуара має свої особливості та проблеми, виникнення яких можна запобігти, виявляючи належну увагу.

Схожі записи